Biežāk uzdotie jautājumi

1. Cik ātrā laika tiks veikta preču piegāde?

Pasūti preces darba dienās līdz 15.00 un Tu saņemsi savu pasūtījumu izvēlētajā vietā nākošajā darba dienā. Brīvdienās veiktie pasūtījumi tiks piegādāti aiznākamajā darba dienā pēc pasūtījuma veikšanas.*

*Piegādes, kas veicamas uz pasta staciju vai ar Latvijas pasta starpniecību var aizkavēties sakarā ar pasta pakalpojumu sniedzēja noslodzi!

2. Kādēļ mēģinot izmantot atlaides kodu tas uzrādās nederīgs?

A. Akcijas kodam var būt beidzies derīguma termiņš.
B. Akcijas kods būs nederīgs, ja būsiet to jau vienreiz izmantojis.
C. Jums ir jābūt reģistrētam klientam.

3. Vai iespējams atdot atpakaļ pirms nedēļas iegādātu preci?

Nopirktās zāles nemaina un atpakaļ nepieņem. Tās var nodot aptiekā tikai iznīcināšanai.
Pārējās preces var atdot 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, iepriekš sazinoties ar mums un aizpildot atteikuma veidlapu. (Skat. noteikumus patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.pants. 5. punkts)

4. Kā var pieteikties mazuļa komplektam?

Mazuļa komplektam var pieteikties tikai online sistēmā mūsu mājas lapā, ja esi Apotheka klientu kartes lietotājs un Tavā Klientu kartē ir vismaz 1 EUR uzkrājums. Ja neizdodas pieteikties, tad sūti vēstuli uz alise.indrase@apotheka.lv norādot:

  • klienta kartes īpašnieku,
  • kartes numuru,
  • personas kodu,
  • telefona numuru.

Kad klienta kartes dati būs atjaunoti varēsi pieteikties online mazuļa komplektam.

5. Vai preces piegādājat uz citām Eiropas valstīm?

Preces piegādājam tikai Latvijas valsts teritorijā un piegāde ārpus Latvijas robežām nav iespējama.

6. Ir pagājušas vairākas dienas, bet mans pasūtījums vēl nav saņemts?

Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: 67553368 vai e-pastu: internetaptieka@apotheka.lv

7. Vai manu pasūtījumu aptiekā var izņemt kāds cits cilvēks?

Pasūtītās preces aptiekā var saņemt pircējs pats personīgi vai tā pilnvarotā persona, kas zina unikālo pasūtījuma numuru.

8. Kādi ir iespējamie piegādes un apmaksas veidi?

Bez maksas saņemšana jebkurā no Apotheka aptiekām visā Latvijā

  • Piegāde ar kurjeru visā Latvijā
  • Piegāde uz Latvijas pasta nodaļu*
  • Bez maksas piegāde uz pasta stacijām*
  • Ekspress piegāde Rīgā

*Piegādes, kas veicamas uz pasta staciju vai ar Latvijas pasta starpniecību var aizkavēties sakarā ar pakalpojumu sniedzēja noslodzi!

PASŪTĪJUMUS IESPĒJAMS APMAKSĀT IZMANTOJOT MASTERCARD UN VISA NORĒĶINU KARTES UN IZMANTOJOT NORDEA, SWEDBANK, SEB UN CITADELE BANKLINKUS

9. Vai interneta aptiekā iespējams pasūtīt recepšu medikamentus?

Recepšu medikamentus var iegādāties tikai uz vietas aptiekā ar ārsta izrakstītu recepti. Mūsu aptieku sarakstu meklē sadaļā aptiekas.

10. Vai ir iespējams saņemt farmaceita konsultāciju?

Jā, bezmaksas konsultācijas iespējams saņemt zvanot uz mūsu interneta aptiekas kontakttālruni: 67553368 vai rakstot uz e-pastu: internetaptieka@apotheka.lv

11. Kādas ir Apotheka klienta kartes priekšrocības?

Apotheka Klienta kartes priekšrocības:

  • Veicot  pirkumus*, uzkrāj savā kartē centus
  • Kartē uzkrātos centus vari izmantot jau nākamajā pirkumā
  • Katru mēnesi īpaši piedāvājumi tikai ar klienta karti
  • Katru mēnesi vairāk kā 200 produktu ar atlaidi
  • Piedāvājumi Apotheka interneta aptiekā
Par katru pirkumu* uzkrāj savā Apotheka klienta kartē centus. Par katru izdoto eiro atpakaļ saņemsi uzkrājumu 5 eiro centus jeb 5% no pirkuma summas.
Piemērs: Pērkot preces 20 eiro vērtībā, kartē uzkrāsi 1 Eur. Tādejādi katrs nākamais pirkums Tev būs lētāks!
Kartē uzkrātos centus vari izmantot, norēķinoties par nākamo pirkumu! 

*Visas preces izņemot valsts kompensējamos medikamentu, akcijas preces un privāto apdrošinātāju apmaksāto daļu. Kā arī recepšu vai bezrecepšu zāles, ja vienas preces cena (ieskaitot visus nodokļus) ir lielāka par  EUR 99,99.

Jautā farmaceitam