Medikamentu piegāde dzīvesvietā

Pakalpojums “Medikamentu piegāde dzīvesvietā” nodrošina iespēju, veicot pasūtījumu pa tālruni, iegādāties medikamentus un medicīniskās ierīces, un saņemt tās ar kurjera starpniecību savā dzīvesvietā jau nākamajā darba dienā, ja pasūtījums veikts līdz plkst.13.00.

Primāri pakalpojums paredzēts recepšu medikamentu un medicīnisko ierīču iegādei tiem cilvēkiem, kuriem nav iespēju doties uz aptieku klātienē. Telefonsarunas laikā mūsu profesionālie sertificētie farmaceiti sniegs konsultācijas, padomus un ieteikumus par medikamentiem un to lietošanu.

 

Kādus medikamentus var iegādāties pakalpojuma ietvaros?

Pakalpojuma ietvaros VAR iegādāties:

  • medikamentus, tai skaitā valsts kompensējamo zāļu sarakstā iekļautos medikamentus, kuru iegādei ārsts izrakstījis e-recepti; 
  • medicīniskās ierīces, tai skaitā valsts kompensējamo medicīnisko ierīču sarakstā iekļautās medicīniskās ierīces, kuru iegādei ārsts izrakstījis e-recepti;
  • kopā ar recepšu medikamentiem vai medicīniskām ierīcēm var iegādāties arī bezrecepšu medikamentus un uztura bagātinātājus.

Pakalpojuma ietvaros NEVAR iegādāties:

  • medikamentus un medicīniskās ierīces, kurām jānodrošina īpašs temperatūras režīms (+2 līdz +8 grādi);
  • psihotropās, narkotiskās un citas zāles;
  • medikamentus, kurus daļēji vai pilnā apmērā apmaksā privātie apdrošinātāji veselības apdrošināšanas programmu ietvaros.

Kā veikt pasūtījumu?

Lai veiktu medikamentu vai medicīnisko ierīču pasūtījumu, jāzvana pa tālruni 67718733. Pasūtījumus iespējams veikt darba dienās no plkst. 9.00 līdz 19.00 un sestdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00.

Kā veikt apmaksu par pasūtījumu?

Apmaksu par pasūtījumu Jūs varat veikt divos veidos:

  1. ar internetbankas starpniecību pirms pasūtījuma saņemšanas – farmaceits vai farmaceita asistents telefonsarunas laikā vai pēc tās nosūtīs uz Jūsu norādīto e-pastu saiti apmaksas veikšanai ar internetbankas starpniecību;
  2. ar bankas karti pasūtījuma saņemšanas brīdī. Neaizmirstiet ievērot drošības pasākumus: ieturiet drošu distanci, lietojiet deguna un mutes aizsegu vai sejas masku!

Kā norit pasūtījuma piegāde un kādi ir pasūtījuma piegādes termiņi?

Veicot medikamentu pasūtījumu, farmaceits vai farmaceita asistents informēs Jūs par paredzamo pasūtījuma piegādes laiku. Pasūtījumi uz Jūsu dzīvesvietu tiek piegādāti ar kurjera starpniecību.

Ja pasūtījumā iekļautais medikaments vai medicīniskās ierīces būs pieejamas Apotheka aptiekas sortimentā un pasūtījums tiks veikts līdz plkst. 13.00, tad pasūtījums tiks piegādāts nākamajā darba dienā.

Gadījumos, kad nepieciešamais medikaments nav pieejams Apotheka aptiekas sortimentā, farmaceits sazināsies ar zāļu lieltirgotavām, noskaidros zāļu pieejamību un informēs Jūs par tā saņemšanas iespējām.

SVARĪGI!

Paredzamajā pasūtījuma piegādes laikā saņēmējam jāatrodas mājās. Piegādājot sūtījumu, kurjers lūgs uzrādīt personas apliecinošu dokumentu, lai identificētu un apstiprinātu medikamentu saņēmēja vārdu, uzvārdu.

Kurjers medikamentus piegādās divos slēgtos iepakojumos. Saņemot pasūtījumu, pārliecinieties, vai sūtījuma ārējais iepakojums nav bojāts un nav bijis atvērts. Ja tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, nekavējoties sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni 67718733.

Kādas ir pasūtījuma piegādes izmaksas?

Piegādes maksa vienam pasūtījumam ir 3.00 eiro neatkarīgi no dzīvesvietas Latvijas teritorijā.